Košík 0 €
Celková cena:
0 €
Počet produktov:
K pokladni Košík je prázdny Tovar v košíku

    Časté otázky

    Všeobecné otázky
         
     

    Je vami predávaný tovar nový?

    Špecializujeme sa predovšetkým na predaj zánovného tovaru v najvyššej kvalite. Ide o produkty z výstav a predvádzacích akcií. Zánovný tovar je vždy označený.

       

    Čo keď nebudem s tovarom spokojný/á?

    Ak nenakupujete na IČ, nepoužitý a neopotrebovaný tovar možete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od zakúpenia.

         

    Jedná sa o originálne produkty Apple?

    Áno, zariadenie k nám prichádza z rôznych distribúciích z celého sveta.

     

    Ako je to so zárukou?

    Záruka na zánovný tovar je 1 rok. Poskytujeme predĺženie záruky o rok za 40 EURO.

     
    Produkty
         

    Aký je stav kapacity batérie pri telefóne?

    Kapacita batérií sa pohybuje okolo 85-100%. Naše produkty sú používané minimálne alebo vôbec.

     

    Čo znamená kategórie A + a PREMIUM?

    Ide o produkt, ktorý vyzerá ako nový alebo má minimálné znaky použitie.

         

    Sú telefóny v originálnom balení?

    Nie, telefóny balíme do vlastných škatuliek (viď. Foto). V balení nájdete telefón, novú nabíjačku a kábel. Príslušenstvo ako slúchadlá alebo redukcia nie sú súčasťou balenia.

     

     

     

    Sú telefóny v slovenčine?

    Áno, telefony sú v slovenčine a fungujú na všetky operátory. Zriadieně bude teda fungovať so vsetkymi sim kartami a to bez akéhokoľvek obmedzenia.

         

    Nalepíte mi ochranné sklo na telefón?

    Áno, stačí pridať ochranné sklo do objednávky a uviesť do poznámky, že máte záujem o nalepenie ochranného skla.

     

    Je ponúkané príslušenstvo nové? 

    Áno, ak nie je uvedené inak, všetky nami ponúkané príslušenstvo je úplne nové, so zárukou 2 roky.

         
    Objednávky a Reklamácie
         

    Kedy mi moja objednávka bude doručená?

    Objednávka vám bude doručená do 48h od prevzatia zásielky dopravcom. V prípade problémov s doručením zásielky kontaktujte dopravcu alebo nás.

     

    Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

    Zákonná lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, ale samozrejme sa snažíme Vaše požiadavky vždy vybaviť čo najrýchlejšie.

         

    Je možné objednávku zrušiť?

    Pokiaľ chcete objednávku stornovať, napíšte nám na info@bugo.cz

     

    Ako zistím stav svojej objednávky?

    O priebehu vybavovania objednávky Vás informujeme emailom.

         

    Tento web používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýzy návštevnosti súbory cookie. Používaním tohto webu s tým súhlasíte. Ďalšie informácie V poriadku

    Tovar bol vložený do košíka

    Odporúčame dokúpiť